środa, 16 kwietnia 2014

Blue jeans

Witajcie!

Od niedawna jestem zachwycona naklejkami wodnymi. Dlatego coraz częściej będę wstawiała zdobienia z ich udziałem :) Aplikacja jest dziecinnie prosta. Naklejki nie odstają, są cieniutkie, mają śliczne motywy (do wyboru do koloru), a efekt powala. Dzisiaj zdobienie z czarnymi suwakami. Kochani jest to już ostatni post przed zbliżającymi się Świętami. Mam mnóstwo obowiązków, pracy i przygotowań- nie wyrabiam się na zakrętach, dlatego wybaczcie mi, że nie jestem tu tak często jak było to wcześniej. Obiecuję poprawę! :) A korzystając z okazji składam Wam najserdeczniejsze życzenia: dużo ciepła, miłości oraz mokrego dyngusa. Wesołych Świąt!

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami niebieskiego z nowej kolekcji Lovely St.Tropez. Następnie na trzech paznokciach nakleiłam suwaki. Na koniec wszystko pomalowałam warstwą bezbarwnego.






Na środkowym paznokciu widać pęknięcie. Mimo prób podratowania płytki oraz długości nie udało mi się- dzisiaj pękł na dobre...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz