piątek, 25 lipca 2014

Pierwsza płytka od BPS z cieniowaniem

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was ostatnią odsłonę przesyłki od BPS. Tym razem testowałam blaszaną płytkę do stempli. Może już swój najlepszy czas ma za sobą ta metoda jednak ja uważam, że jest dobrą alternatywą wodnych naklejek- stemplować możemy w nieskończoność :)
Tutaj (http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-cute-butterfly-ladybug-footprint-pattern-p-12174.html) znajdziecie blaszkę z 13 wzorami. Wzory odbijają się bardzo dobrze. Wszystkie odbiłam za pierwszym podejściem wiec nie są idealne, ale to pokazuje, że płytka ma dobrze wyryty wzór.



Na kartce papieru wygląda to tak:


Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 1 warstwą białego. Następnie do biało-zielonego cieniowania użyłam gąbeczki do makijażu. Odbiłam wybrane wzory i pomalowałam bezbarwnym top catem.








Jeżeli macie ochotę na zakupy to zapraszam do korzystania ze zniżki 10%, wystarczy, że w swoim zamówieniu wpiszecie kod: MPCX31.
 Aktualne promocje:
 3D Nail Decoration --Low to $0.99 --23th,July to 31th,July
Click here

 BPS Nail Art Wheels --Up to 60% OFF --25th,July to 31th,July
Click here

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz