sobota, 19 lipca 2014

Serduszkowa panterka

Witajcie!

Dzisiaj kolejny post :) Tym razem postanowiłam sama zrobić panterkę, bez pomocy stempli czy naklejek. Jesteście ciekawi jak mi poszło? To za chwilę...
Mój blog niedawno obchodził swój rok;) Udało mi się! Było wiele zdobień, ciepłych słów z Waszej strony. Ostatnio postów jest coraz mniej. Na początku były co 2-3 dni teraz jest ok. 5 w miesiącu... Mam nadzieję, że to Was nie zniechęciło:)
Przejdźmy już do dzisiejszego zdobienia.
Na początku myślałam, że to klapa. Z każdą kolejną minutą przekonywałam się do wzorku wykonanego za pierwszym razem. Nie jestem typem ciągłego poprawiania i zmywania jak coś źle wyjdzie. Tak jak zrobię tak i jest;) Dobrym pomysłem było dodanie ćwieku, ożywił całe zdobienie. Inspirację zaczerpnęłam z internetu. Myślę, że będę wracać do takiej panterki tylko w innych wersjach kolorystycznych :)

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami szaro- błękitnego. Następnie cienkim pędzelkiem w kolorze różowym (moja ulubiona fuksja) wykonałam małe serduszka. Dalej w ruch poszedł czarny. Na koniec wszystko pomalowałam bezbarwnym.







Wczoraj zamówiłam kolejną porcję wodnych naklejek. Będzie się działo! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz