niedziela, 24 września 2017

Królowa jesieni, nowa kolekcja Business Line i Semilike Woolly

Witajcie!

Królową jesieni 2017 jest Czerwień! Ponadczasowa klasyka. Jestem zwolenniczką żeby jej z niczym nie łączyć. Uważam, że broni się sama. Dzisiaj wstawiam kilka zdjęć w kolorystyce czerwonej. Mam nadzieję, że macie już swoich faworytów. Jeżeli nie, to może Was przekonam :)

W swojej kolekcji mam kilka czerwieni. 



Moi ulubieńcy to:
Deep Red 071 Semilac 




Sexy Red 039 Semilac 

 



Z niewielkim ozdobnikiem Rich Doll 510 Semilac (pojawił się już kilka razy)


Wczoraj byłam na targach BEAUTY FORUM & SPA. Udało mi się zakupić kilka nowości i je wypróbować. Nie tracę czasu, pokazuję! 

 

  

Nowa kolekcja Semilac- Business Line to 18 stonowanych kolorów nadających się na każdą okazję dla wszystkich którzy chętniej sięgają po delikatną kolorystykę. W moim posiadaniu są 4 kolory: 
- 200 Old Pink 
-190 Powder Beige (przypomina dobrze wszystkim znany Frappe)
-202 Grey Brown (podobny do Creamy Muffin)
-207 Formal Grey 

 
  
Dodatkowo widzicie 147 Violet In The Dark- ciemny fiolet (na zdjęciu wpada w niebieski). 
Na końcu zostawiłam kolejną nowość- Semilike Woolly, który swoją premierę miał na wczorajszych targach. Można go było zdobyć biorąc udział w konkursie na stoisku Semilac. Jest to szary lakier z cienkimi brokatowymi paseczkami w kolorze czerwonym i zielonym. Z daleka przypomina włochaty sweterek. Nie martwcie się- jest gładki.
Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała nowości.
Wczorajsze zdobienie z wykorzystaniem najnowszego Semilike Woolly: 


3 komentarze: