czwartek, 19 października 2017

Harlequin i ostatni powiew lata

Witajcie!

Korzystając z przymusowego wolnego postanowiłam Wam coś pokazać. Jednym z najgorętszych trendów jest zdobienie Harlequin. Zainspirowałam się zdobieniem zaprezentowanym w najnowszym Manifique Semilac Magazine. Moja kolorystyka jest typowo jesienna, elegancka. Wykorzystałam kolory: 029, 202, 179, 190, 031

 
 
A oto inne zdobienie wykonane już jakiś czas temu. W roli głównej również 029 tylko w macie z łapaczem snów. Rzadko ktoś się decyduje na mat, a szkoda bo paznokcie prezentują się pięknie :)

  

Na koniec przygotowałam coś neonkowego. Wakacyjna pogoda za oknem kusi do takich zdobień. Niestety pewnie to już ostatnie w tej kolorystyce w tym roku. Wykorzystałam numer 130 oraz 183. Paseczki wykonałam pędzelkiem 003. Takie zdobienia i kolorystyka należy do moich ulubionych.

 
 
  

Do następnego ciapaka!


2 komentarze: