piątek, 21 lutego 2014

Biało-czarna kratka z niebieskim akcentem

Witajcie!

Moje ferie trwają. Korzystając z wolnego wstawiam ciapaka wykonanego już jakiś czas temu. Aktualnie moje paznokcie przechodzą kurację kosmetykami P.Shine (manicure japoński) i mają przerwę od malowania. Na razie mogę śmiało powiedzieć, że pierwsze wrażenie jest super, ale poczekajmy aż płytka nabierze witamin. Za jakiś czas zdam Wam relację z tego zabiegu lub zabiegów, a tymczasem przejdźmy do dzisiejszego ciapaka.
Metalowa płytka z kratką należy do mojej ulubionej, dlatego podobne zdobienie już pojawiło się na blogu (nawet w tej samej biało-czarnej kolorystyce). Tym razem "podrasowałam" zdobienie i dodałam niebieskich elementów w postaci ćwieków oraz niebieskich krateczek.
Muszę się przyznać, że jak już maluję paznokcie to identyczne zdobienie wykonuję na obu rączkach i noszę je przynajmniej jeden dzień. Uważam, że jest to kolejna zaleta moich zdobień, nie wykonuję ich na jednej dłoni tylko do zdjęcia i zmywam, ale chwilę goszczą u mnie i cieszą oczy :) Z tym zdobieniem było podobnie. Był na moich pazurkach ok 4-5 dni :)

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami białego. Następnie stempelkiem odbiłam czarny wzór kratki. Na serdecznym pomalowałam niebieskim kilka białych kratek, a na kciuku przykleiłam niebieskie ćwieki. Na koniec całość pomalowałam bezbarwnym.





Jak Wam się podoba ta wersja kratki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz