wtorek, 12 lutego 2019

Męski manicure

Witajcie! 

O paznokcie i skórki trzeba dbać zawsze- to wiemy, ale czy wiedzą o tym mężczyźni? Przyglądając się dłoniom płci przeciwnej myślę, że nie... Przykre, a to tak nieestetycznie wygląda. Kiedy jadę komunikacją miejską widok zadbanych dłoni męskich to naprawdę rzadkość. Paskudnie wyglądają Wasze skórki, często obgryzione paznokcie, a jak już są to wystaje spod nich brud. Feeee..... 
Kobiety dbają o swoje dłonie i paznokcie to mężczyźni również powinni. Nie mam na myśli, żeby od razu kupować zestawy i zabierać się za coś czego nie lubimy robić albo się na tym nie znamy. Wystarczy, że jak raz na jakiś czas odwiedzą kosmetyczkę, która taki zabieg wykona. To żadna ujma. A widok i czuły dotyk wypielęgnowaną dłonią o wiele przyjemniejszy:)

Na szczęście męża nie muszę długo przekonywać do takich zabiegów. Muszę przyznać, że od czasu do czasu sam zagai temat. Wtedy moje serce się raduje :D Aby nie być gołosłowną dzisiaj pokażę Wam jego metamorfozę i kilka produktów. 

Do męskiego manicure nie potrzebujemy całej skrzyni. Tak naprawdę wystarczy pusher/drewniane kopytko, zmiękczacz do skórek, pilnik, cążki i oliwka. Piszę o takiej podstawie bez moczenia dłoni, frezarki itp. Wymieniłam mało elementów, ale konkretnych do "walki" z męskimi skórkami i paznokciami. 

Tak wyglądały dłonie przed zabiegiem. Nie był to dla nich pierwszy raz. Są naprawdę zadbane. Poprzedni zabieg miał miejsce ze 4 miesiące wcześniej.

Na początku mąż sam obciął sobie paznokcie (ja tego bardzo nie lubię robić, sam odgłos przyprawia mnie o dreszcze). Następnie nałożyłam preparat zmiękczający skórki i po chwili odpychałam nabłonki pusherem, a cążkami obcinałam nadmiar. Pilniczkiem opiłowałam paznokcie i na koniec nałożyłam oliwkę. Cały zabieg trwał maksymalnie pół godziny.  

Po zabiegu.
Nie taki diabeł straszny jak go malują ;) 

Wspomniałam we wstępie o produktach które mogą ten zabieg urozmaicić. Z pomocą przychodzi cała linia SPA for MEN. Zapakowana w pięknym pudełku namawia do wypróbowania.


W skład zestawu wchodzi 5 pięknych buteleczek z aplikatorem w formie pędzelka. Wszystkie preparaty nie mają szczególnego zapachu.


Whitening 752- preparat rozjaśniający płytkę paznokcia, np. dla palaczy


 Ritual 753- wspiera proces odbudowy płytki, np. dla tych obgryzających

 Strengthener 751- odżywka na rozdwajające, zniszczone paznokcie

 Hardener 750- utwardzacz na łamliwe paznokcie

Roma Affection 754- preparat nawilżający, jako jedyny delikatnie pachnie

 Jak nie macie pomysłu na walentykowy prezent to może taki zabieg okaże się strzałem w 10!

3 komentarze:

  1. Panowie również powinni zadbać o wygląd swoich dłoni. Męski manicure Warszawa cieszy się coraz większą popularnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym, że obecnie manicure jak i pedicure cieszy się zainteresowaniem zarówno wśród pań jak i panów. Panowie coraz większa uwagę przywiązują do swoich dłoni i i stóp oraz paznokci. W tej chwili jest tyle dostępnych preparatów i tyle możliwości w kwestii pielęgnacji dłoni oraz wykonania zabiegów manicure lub pedicure, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze, że mężczyzni również zaczęli dbać o swoje dłonie. Chyba sa bardziej świadomi tego, że ta częśc ciała jest najmniej zadbana, a to bład. Zadbane dłonie to wizytówka każdego człowieka.

    OdpowiedzUsuń