poniedziałek, 11 marca 2019

Pochłaniacz pyłu

Witajcie! 

Dzisiaj pokażę Wam mój świąteczny prezent. Nic o nim nie wspominałam wcześniej, ponieważ musiałam go przetestować. Nadszedł dzień kiedy może ujrzeć światło dzienne. Mowa o pochłaniaczu pyłu. Jeżeli używasz frezarki to jest to sprzęt absolutnie obowiązkowy. Dziwi mnie tylko, że nie każdy salon go posiada. Jest to duży wydatek, no ale bez przesady... 

Wybierając pierwszy sprzęt poza ceną patrzyłam na parametry i tak w moje ręce trafił on. Biały, pikowany magik. Kupiony na stronie: pochłaniacz pyłu.


 Parametry:

- szerokość 30,5 cm, wysokość 9 cm, długość 27cm,
- 2 wentylatory 120mm o łacznej mocy 30W,
- waga 1,2 kg,
- regulacja mocy włącznikiem 3/4 i maksymalna moc.

W zestawie:
- kabel zasilający o długości 1,8 - 2,0 m,
- 3 woreczki wielokrotnego użytku, jeden w zestawie,a 2 jako zapasowe,
- poduszeczka.    
  

Pochłaniacz jest elegancki, poręczny i spełnia swoją funkcję. Ja używam mocy na poziomie I (poziom II jest naprawdę mocny i chłodzi ręce). 
Był to mój wymarzony prezent (na tamtą chwilę ;)) i mnie nie zawodzi.  
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz