poniedziałek, 18 marca 2019

W świecie bajki

Witajcie! 

Dzisiejszy świat bajek nieco różni się od tego który pamiętam z dzieciństwa. Bajki nie były tak dopracowane graficznie i nie było ich aż tyle. Moimi ulubieńcami były Smerfy i Muminki. O ile Mała Mi dała się przenieść na paznokcie, tak ze Smerfetką na tą chwilę dałam sobie spokój. 
Każdy wzór staram się wcześniej rozrysować na kartce, zwracając uwagę na to co w pierwszej kolejności będę malować. Jeżeli już na kartce wyszło to zabierałam się za malowanie paznokci.

Co prawda ptasior nie wystąpił w żadnej z bajek (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo), ale wpasował mi się w tematykę bajkową. Był dość prosty w wykonaniu i chętnie odwzorowałabym go ponownie.


Na kolejnym zdobieniu mamy utuczonego Reksia. Na kartce wychodził modelowy piesek, natomiast na paznokciach znacznie odbiegał od ideału. Postanowiłam jednak nie dawać za wygraną i zostawiłam już tak jak mi wyszedł. 

Mamy i Małą Mi. Z nią poszło mi dużo łatwiej jak z Reksiem i bardziej przypomina siebie. Wiem, że praktyka czyni mistrza. To było moje pierwsze podejście do kreskówek i myślę, że nie ostatnie :).


Malowanie takich postaci nie jest łatwą sprawą. Zachęcam do próbowania swoich sił. U mnie pierwsze koty za płoty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz