środa, 6 lutego 2019

Walentynkowelove

Witajcie!

Zgodnie z zapowiedziami dzisiaj ciapak z bulionem i czerwienią w roli głównej. Czerwień pochodzi od Semilaca i jest to najnowsza czerwień 231 Girl On Fire.Oprócz kawioru o którym pisałam tutaj pojawił się efekt negative space, który wykonałam trzeci raz w życiu. Całość jest dziecinnie prosta. Bulion przyklejony na extend base wytrzymał tydzień ciągłego "smyrania".


 Sam kolor ma śliczną walentynkową buteleczkę. Ta gaśnicowa czerwień naprawdę mi się podoba i co najważniejsze nie nudzi się na paznokciach, a ani nie przeszkadza.


Wykonałam jeszcze kilka bardzo prostych wzorków z motywem serduszka. Inspiracje zaczerpnęłam z Internetu.

Na koniec paznokcie w kolorze 027 Intense Red.

1 komentarz:

  1. Dokładne cięcie w zasięgu ręki! Profesjonalne nożyczki do paznokci zapewniają precyzję i komfort podczas pielęgnacji. Dbaj o detale swojego manicure'u bez wychodzenia z domu.https://stalberry.pl/kategorii-produktu/staleks-pro/nozyczki-do-paznokci/

    OdpowiedzUsuń