środa, 23 kwietnia 2014

Żółto- zielone ombre z dodatkami od Born Pretty Store

Witajcie!

Z racji tego, że ostatni post był tydzień temu dzisiaj będą dwa zdobienia. Dodatki otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store.

Pierwsze zdobienie z udziałem gwiazdek w bardzo poręcznym pudełeczku. Kolorystyka ozdób bogata więc można dopasować je do lakieru. I to by było na tyle zalet tego otrzymanego dodatku. W praktyce gwiazdki bardzo odstają, zaczepiałam nimi wszystko co było można, a tym samym długo się nie utrzymały (1 dzień). Do tego typu zdobień używam specjalnego kleju (zapachem przypomina kropelkę) i mimo dobrego zabezpieczenia przed odpadaniem nie udało się to na długo...
Moim celem były te oto ćwieki. Przysłano mi gwiazdki:



Paznokcie pomalowałam ombre (po raz pierwszy użyłam do tego gąbeczki do nakładania makijażu i jestem zachwycona otrzymanym efektem. Cienka warstwa w porównaniu z tymi nakładanymi pędzelkiem i bardzo ładne przejście koloru. Myślę, że niedługo opiszę jak krok po kroku takie zrobić.) Lakiery są kryjące, kolorystyka wiosenno-świąteczna ;)

Tak ozdoby prezentują się na paznokciach:

 


  
 Z drugiego zdobienia jestem dużo bardziej zadowolona. Bazą pod dodatki była ta sama kolorystyka ombre co na powyższych zdjęciach. Wybranymi dodatkami były kokardki. Znajdziecie je TU. Pamiętajcie, że wpisując kod MPCX31 w swoim zamówieniu otrzymacie 10% zniżki na całe zakupy. Dodatkowo przesyłka jest bezpłatna!

 Naklejki wodne wraz z instrukcją:

 



 Zdobienie z wykorzystaniem żółtych i zielonych kokardek. Jestem z nich bardzo zadowolona. Aplikacja przyjemna, naklejki nie odstają, wyglądają ślicznie. Jak ktoś jeszcze nie miał do czynienia z naklejkami wodnymi to polecam!






Jestem ciekawa które zdobienie Wam się bardziej podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz