poniedziałek, 6 lutego 2017

Holo z geometrycznymi paskami

Witajcie!

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić moim pierwszym podejściem do geometrycznych zdobień. Może nie jest to idealne zdobienie ze względu na dobraną kolorystykę, ale uparłam się. Bardzo chciałam mieć przynajmniej jeden paznokieć pokryty pyłkiem holo. Na pozostałych marzyły mi się paski i tak właśnie powstał dzisiejszy mani. 
Do zdobienia wykorzystałam 032 Biscuit oraz 031 Black Diamond. Paski wykonałam pędzelkiem 001. Teraz już wiem, że nie jest on najlepszy do tego typu zdobień. Pędzelek musi mieć długie włosie. Wtedy linie są proste i cieńsze.
Pyłek holo pochodzi ze sklepu NeoNail i zaaplikowałam go na 001 Strong White. Żeby pięknie się mienił potrzebuje światła. Bez tego jest zwykłym szarakiem. 

  

 

  
Z dodatkowym światłem.

To nie jest moje pierwsze podejście do efektu holo. Ponad 3 lata temu pisałam o nim tutaj.  W pierwszym jak i w drugim przypadku efekt jest śliczny i przykuwa wzrok.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz