czwartek, 15 czerwca 2017

Paznokciowe ombre

Witajcie!

Dzisiaj wstawiam dwie propozycje cieniowanych paznokci. Do ich wykonania użyłam pędzelka zakupionego na ali. Przejścia są bardzo widoczne i wiem, że jest to kwestią wprawy jednak wolę to robić pędzelkiem niż gąbeczką. Jest to zdecydowanie mniej brudzący sposób.

Do pierwszego zdobienia użyłam koloru 013 Indigo oraz 056 Pink Smile marki Semilac.  

 
 
 

W kolejnym zdobieniu pokusiłam się o stempelki. Płytki, lakiery Kads i sam stempel również zamówiłam na ali. Płytki pokazywałam we wcześniejszych wpisach i jedną z nich wykorzystałam tutaj. Bardzo ładnie odbijają wzory. Lakiery kryjące, nie mam im nic do zarzucenia. 
Lakiery hybrydowe są mojej ukochanej marki Semilac. Na zdjęciu widzicie 000 Lazure Dream oraz 001 Strong White.

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz