sobota, 2 grudnia 2017

Zimowe zdobienia

Witajcie!

Jestem po pokazie Semilac w Warszawie. To był mój pierwszy pokaz i mam nadzieję nie ostatni. Bogata w nowe pomysły siadłam do pracy. Wykonałam zimowe zdobienia na wzornikach, które dzisiaj Wam pokażę. Z jednych jestem zadowolona bardziej z innych mniej. Niektóre pochodzą z ubiegłego roku i już widzę różnicę :)

Te zdobienia wykonałam ręcznie pędzelkami i sondą. Nie są wypukłe.
 
 
 
Sweterki- wypukłe z połyskiem i w macie
 
 
  

Stemple z płytki od BP kupione już jakiś czas temu na ali



A oto i moja zimowa odsłona. Błyszczący sweterek :)
 

2 komentarze:

  1. Wow! Super propozycje na zimowe paznokcie :) Szkoda tylko, że te stemplowane sweterki na bordo trochę rozmazane wyszyły - poza tym wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły, ja już też tworzę zimowe wzorniki :) Twoje pazurki mega zgrabne *.*

    OdpowiedzUsuń