czwartek, 6 grudnia 2018

Zimowa gwiazdka z instrukcją

Witajcie! 

Dawno nie wstawiałam zdobienia z instrukcją. Dzisiaj zebrałam się w sobie i postanowiłam Wam coś pokazać. Pierwsze raz widziałam te zdobienie w Paznokcie Czasopismo i od razu mi się spodobało. Kilka dni temu widziałam je na Instagramowym profilu Patabloguje. W zasadzie już dzień przed jej opublikowaniem przymierzałam się z malowaniem. Jednak stan zdrowia uniemożliwił mi wykonanie tego zadania. Małymi kroczkami, rozbijając codzienną pracę na etapy udało mi się wykonać ciapaka :)  


Poprzednie zdobienie ściągnęłam frezarką i zabrałam się za utwardzanie. Po raz pierwszy użyłam Fiber Base. Nie byłabym sobą gdybym ich nie przedłużyła. Tylko o ok. 4 mm, ale zawsze :) Aplikacja tego produktu była koszmarem. Baza jest bardzo gęsta. Tutaj nałożyłam 3 warstwy- dość grube. Zauważyłam, że ciężej się ją piłuje. Na plus mogę zaliczyć mleczny kolor, który ułatwia aplikację pasteli. Co do trwałości to jestem w trakcie testów :)

Po bazie przyszła kolej na kolor. Wybrałam Crispy Cookie. Nie był on nigdy moim faworytem jednak muszę przyznać, że nakładanie go na mleczny podkład nie stanowiło problemu. Tutaj 2 warstwy, choć dobrze już wyglądały z jedną.

Na pierwszy rzut oka zdobienie nie wydawało mi się trudne. Dopiero, gdy postanowiłam je przenieść na płytkę zrozumiałam, że to nie bułka z masłem. Na początku rozrysowałam je na kartce- czasem tak robię, kiedy zdobienie jest wymagające. Przyznaję się, że to które widzicie poniżej nie było pierwsze... i mimo moich ciągłych zawrotów głowy pomalutku dałam radę.

Nie tracąc czau na wzorniki i próby zabrałam się za paznokcie. Rozrysowałam szkielet wzoru.  
Wypełniałam wzór wybranymi lakierami w odcieniach szarości (Lady in Grey, Formal Grey, Light Grey)

Ponownie obrysowałam wzór i namalowałam kropeczki. 


Zdobienie idealne na zimowe dni, święta i narciarskie szaleństwa. Jest ładne, efektowne, ale z uwagi na czas wykonania nie wiem czy jeszcze je powtórzę.
Dzisiaj mikołajki! W tym roku byłam grzeczna i odwiedził mnie brodaty gość:)

2 komentarze: