sobota, 28 września 2013

Gazetowe

Hej!

Dzisiaj ciapak wykonany metodą gazetową. Nie jest ona nowa, ale przyznam się że nie wcześniej jej nie robiłam. Do jej wykonania skłoniła mnie wizyta w jednej z drogerii i zakup zestawu gazetowego.


 Po wczorajszych próbach i błędach z zakupionym zestawem postanowiłam przejrzeć filmiki instruktażowe. Jak się okazało nie tylko ja miałam z tym problem... Płyn który znajduje się w buteleczce na zdjęciu nie zdaje egzaminu. Postanowiłam pójść za radą bardziej doświadczonych internautek i zamieniłam go na spirytus.  



Efekt był natychmiastowy!

 W tekturowym pudełeczku jest 6 wzorów przy pomocy których można stworzyć gazetowy manicure. Ja jednak podczas pierwszej swojej próby postanowiłam użyć dołączonej instrukcji :D

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami białego. Kiedy wysechł wycięłam kawałeczki instrukcji gazetowej wielkości paznokci, polałam je spirytusem i przyłożyłam do płytki. Po ok.15 sekundach oderwałam papier a na moich paznokciach ukazał się wycięty wzór. Na koniec całość pokryłam bezbarwnym.

Efekt końcowy:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz