piątek, 11 lipca 2014

Złote ćwieki na frenchu od BPS

Witajcie!

Dzisiaj kolejny post z gadżetami od bornprettystore. Nie mogąc się doczekać wypróbowania ćwieków (ostatnio o tym pisałam) postanowiłam zrobić to dzisiaj. Pod lupę poszły te oto ozdoby w kolorze złotym. Po raz kolejny nie zawiodłam się na ich produktach. Ćwieki nie odstawały, nie zaczepiałam nimi o nic (krawędzie są zaokrąglone), ogólnie mówiąc są dobrze wyprofilowane. Opakowanie zawiera 60 sztuk ćwieków.


Wykonanie:
Zrobiłam klasycznego frencha, a następnie przykleiłam (klejem do ozdób) złote ćwieki na kształt wężowej skóry- nie żałowałam ich. Miał być efekt! Myślę, że taki osiągnęłam. Paznokcie się mienią :)







Jeżeli macie ochotę na zakupy to wpiszcie kod: MPCX31- koszt Waszego zamówienia zmaleje o 10%. Pamiętajcie, że niezależnie od miejsca w którym przebywacie przesyłka jest darmowa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz