środa, 9 lipca 2014

Złote motyle od BPS

Witajcie!

Dawno mnie tu nie było.... nie oznacza to, że zapomniałam o blogu :) Miałam dużo na głowie, (a w najbliższym czasie będę mieć jeszcze więcej i tak przynajmniej do sierpnia 2015- perspektywa hmm... nie ciekawa, ale wiem, że dam rade:)) W każdym razie w miarę swoich możliwości będę coś tu wrzucała, chociaż często zdarza się, że pomaluję paznokcie i zapominam zrobić im zdjęć.
No nic przejdźmy do dzisiejszego zdobienia. W ramach współpracy z internetowym sklepem BornPrettyStore otrzymałam kolejną przesyłkę- wcześniejsza zagubiła się w drodze i nie dotarła.

Dostałam:
1. http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-cute-butterfly-ladybug-footprint-pattern-p-12174.html
2. http://www.bornprettystore.com/1sheet-vivid-butterfly-pattern-nail-water-decals-transfers-sticker-c042-p-13671.html -gold
3. http://www.bornprettystore.com/gold-silver-rhombus-stud-rhinestone-acrylic-nail-decoration-p-6876.html 1#- gold

 Otrzymane rzeczy wyglądają tak:
 
Dzisiaj mam dla Was jedno zdobienie z udziałem złotych motylków.


Instrukcja wykonania w języku angielskim. Myślę, że osoby nie znające nawet tego języka (jeżeli takie istnieją:P) domyślą się po obrazkach jakie należy wykonać kroki aby obrazek znalazł się na paznokciu. 
 W zestawie mamy 4 rodzaje/20 sztuk motylków:

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami czarnego kryjącego. Następnie zgodnie z instrukcją nakleiłam złote motylki. Na koniec wszystkie paznokcie pomalowałam ulubionym bezbarwnym top coatem quick dry od GR.

Zdobienie prezentuje się tak:





Motylki są śliczne. Spodziewałam się lepszego efektu końcowego na czarnym tle. Myślę, że na białym wyglądałyby dużo lepiej- wszystko przede mną ;)
Na stemple będę musiała troszkę poczekać, ponieważ zestaw został w Warszawie, a ja spędzam wakacje na wschodzie Polski.
Co do ćwieków hmm.. wyglądają ładnie, myślę że uda mi się wkrótce wyczarować z ich pomocą ładne zdobienie :)
Jeżeli spodobały Wam się prezentowane dodatki lub inne rzeczy ze strony BPS i chcecie je zamówić wystarczy że wpiszecie kod: MPCX31 ,a koszt Waszego zamówienie zmaleje o 10%. Dodatkowo przesyłka jest darmowa. Zachęcam do zakupów!

 Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz