czwartek, 17 listopada 2016

Baby boomer

Witajcie!

Dzisiaj przedstawiam Wam ciapaka w eleganckiej odsłonie. Współczesny hybrydowy french to nie równe białe paski na zakończeniu paznokcia, a delikatne cieniowanie. Mani jest czasochłonny, wymaga wprawy w cieniowaniu. Swoje zdobienie wykonałam przy pomocy pędzelka i robiłam to po raz pierwszy. Wcześniej używałam gąbeczki. Co lepsze? Nie wiem... ten i ten wymaga praktyki.
Do zdobienia użyłam klasycznej bieli Strong White 001 oraz różowego Pink Smile 056. Do złagodzenia cieniowania na sam koniec użyłam Delikate French 002.Każda malowana warstwa była w lampie przez 2 minuty.







Mój baby boomer był ze mną na finale Miss Polonia i prezentował się perfekcyjnie.
Klasycznie i nowocześnie :)



 Spróbuję go jeszcze powtórzyć. Może biel w towarzystwie ciasteczka? hmm....

5 komentarzy:

  1. Twoje paznokcie wyglądają prze-kozacko! Poza tym masz śliczne dłonie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko :)
    Takie cieniowanie daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne... zazdroszczę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się baby boomer, ale sama nie umiem go wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten efekt :) <3
    Pozdrawiam, MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń