niedziela, 27 listopada 2016

Semi Flash- metaliczny pyłek

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z pyłkiem- Semi Flash. Efekt po nałożeniu jest natychmiastowy. Paznokcie rzucają się w oczy. Mani idealne na imprezę, karnawał czy zbliżające się święta. Postanowiłam nie robić żadnych zdobień tylko całe obsypać magicznym pyłkiem. Do wykonania użyłam jak zawsze Bazy i Semi Harda. Na tak przygotowaną płytkę nałożyłam jedną warstwę czarnego Black Diamond 031, a następnie zaaplikowałam pyłek pacynką do makijażu. Należy pamiętać, żeby nakładać go na paznokieć bez lepkiej warstwy. W moim przypadku czarny podkład traci lepkość, więc nie muszę przemywać płytki cleanerem. Na koniec wszystko pokrywam Topem No Wipe.
Mani gotowy! 



W początkowej wersji pyłek miał być na jednym paznokciu, ale tak mi się spodobał, że zaaplikowałam na wszystkie.



Mani efektowny, ale nie wiem czy go jeszcze powtórzę w tej wersji.
Jak zawsze po tygodniu mam ochotę na coś nowego. Tym razem przymierzam się do sweterka. Trzeba ciepło ubrać paznokcie- idą mrozy ;)

2 komentarze: