środa, 14 listopada 2018

Jesienno- zimowe zdobienia Sweather Weather


Witajcie!

Bardzo dawno nie wstawiałam nic na bloga. To nie znaczy, że zapomniałam :) Staram się systematycznie prowadzić ciapakowy Instagra. Jeżeli więc macie ochotę być ze mną na bieżąco to serdecznie zapraszam. Dzisiaj postanowiłam nadrobić blogowe zaległości.

Na początek malunek który skradł moje serce i nie tylko moje we wrześniu. Całość została wykonana produktami Semilac, cienkim pędzelkiem oraz sondą do zdobień. Jak jesień to musi być lisek i jeżyk :)


  

Jesień to nie tylko brąz i pomarańcz, to także śliwka i szarość. Często pada deszcz i paznokcie w tych kolorach dopełniają to co nas otacza. Nie chcemy jednak popadać w depresję, dlatego z pomocą przychodzą brokaty, pyłki i folie. 

W rolach głównych: 
Plum 015

Grunge 016
  

Dark Chocolate 030
 

Night Euphoria 148
Po 4 tygodniach

Za oknem robi się coraz chłodniej. Ubieramy się cieplej. Chętniej sięgamy po sweterki. Mój sezon na zdobienia sweterkowe rozpoczął się jakieś 2 tygodnie temu. Zdobieniom pomogło wprowadzenie najnowszej kolekcji Sweather Weather. W moim posiadaniu są 3 z 6 kolorów.  


Krycie jest bardzo dobre (na upartego wystarczy 1 warstwa). Mają w sobie drobinki brokatu, które nie rzucają się w oczy. Bardzo przyjemnie się nimi maluje i co najważniejsze- ślicznie wyglądają w zdobieniach sweterkowych. Osoba która wymyślała nazwy tych kolorów trafiła w dziesiątkę :) Do samych zdobień wykorzystuję pędzelek 0003, semi art biały i bezbarwny pyłek akrylowy.




Żeby nie zostawić Was z samymi wzornikami mam kilka zdjęć paznokci. Dwa pierwsze to najnowsza kolekcja.
Time to Wine 552
 

Windy Day 548

 Pink Peach 047


Lady in Grey 141

Pink Peach 047 i Formal Grey 207

Ubierajcie się ciepło, idzie zima!

1 komentarz: