środa, 28 grudnia 2016

Mroźne i świąteczne zdobienia

Witajcie!

W te Święta moje paznokcie nie były czerwone, ani w mikołaje. Były hmm... nudne? Bez zdobień i specjalnych udziwnień, choć myślałam na początku, że tak będzie. Ostatecznie nie miałam ochoty na wszechobecną czerwień i wymyślne zdobienia z bałwankiem. Były po prostu mroźne. Trzy paznokcie w kolorze ciasteczka 032 i dwa białe 001 z klasyczną syrenką. Całość delikatna i nie rzucająca się specjalnie w oczy.

Moje pierwsze próby z "frezarką". Tania, na baterie i ogólnie nie polecam, ale dała radę.





  

  

Wykonuję zdobienia nie tylko dla siebie. Na początku była to tylko mama i siostra. Teraz maluję paznokcie koleżankom z pracy, znajomym, osobom z najbliższego otoczenia. Często zapominam zrobić zdjęcie efektu końcowego. Muszę się tego jeszcze nauczyć :)
Dzisiaj postanowiłam wstawić dwa takie zdobienia. 

Użyte kolory: 027, 037

 

Śnieżynki malowałam ręcznie. Nadają się nie tylko na święta. Użyte kolory: 071, 001
 

  

Do następnego ciapaka!

2 komentarze: