wtorek, 12 listopada 2013

Czarno- srebrne paski

Witajcie!

Po burzliwych przejściach z polityką Google+ mogę Wam przedstawić kolejnego ciapaka:) Mam nadzieję, że już nie będzie takiego długiego przestoju. Dzisiejsze prezentowane zdobienie wykonałam na klubową imprezę. Byłam ubrana w czarną sukienkę przed kolana ze srebrnym pasem w formie gumki w talii. Do tego miałam krótką szarą marynarkę z pagonami i ćwiekami oraz czarne kryjące rajstopy. Na paznokciach musiało znaleźć się wystrzałowe zdobienie :D Postanowiłam zostać w kolorystyce czarno- srebrnej. Zastosowałam nową metodę zdobienia (jak dla mnie:)). Do jej wykonania użyłam cienkiej nitki do zdobień. Jak wam się podoba?

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 1 warstwą srebrnego chromu. Kiedy wyschły nakleiłam cienką nitkę do zdobień w różnych odległościach od siebie. Następnie wszystko pomalowałam czarnym lakierem. Po całkowitym wyschnięciu oderwałam nitki i ukazał się zaplanowany wzór. Na koniec na wybranych dwóch palcach nakleiłam ćwieki i wszystko pomalowałam bezbarwnym.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz