czwartek, 7 listopada 2013

Czerwone ze srebrnymi ćwiekami

Witajcie!

Dzisiejszy ciapak ponownie w wersji z ćwiekami. Lubię takie zdobienia, nie są czasochłonne i efekt jest piorunujący :D Wszystkie dodawane przeze mnie zdjęcia nie są w żaden sposób "obrabiane", "podrasowywane" czy tym podobne. Jedyne czynności jakie wykonuję wokół nich to:
1. zmniejszenie formatu aby był bardziej przystępny
2. zamieszczanie adresu bloga
Myślę, że jest to dodatkowym atutem bloga. Nie są w żaden sposób upiększane, jakie wyszły to wyszły. Nie jestem profesjonalistką, idealistką- realizuję pasje malowania :)
Przyznaję się bez bicia: Jestem uzależniona od malowania paznokci!

Mam jeszcze na dzisiaj jedną wiadomość a mianowicie dołączyłam do grona Polskich lakierowych maniaczek:) Dziękuję za wyróżnienie :)




Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 1 warstwą base coat (bezbarwny). Następnie położyłam również 1 warstwę lakieru tym razem w kolorze czerwonym. Na koniec przykleiłam srebrne, błyszczące, kwadratowe ćwieki klejem do ozdób.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz