środa, 25 grudnia 2013

Białe ze złotym obłoczkiem

Hohoho Witajcie!

Korzystając z wolnej chwili wstawiam świąteczne zdobienie, które gości na moich paznokciach od wczoraj :) Pozostałam w kolorystyce tej samej co w ostatnim poście z racji sukienki, którą miałam na sobie- jest tłem do dzisiejszych ciapaków. Jestem troszeczkę rozczarowana odcieniami złota, a mianowicie lakier ze złotym brokatem wpada bardziej w miedziany- widać dużą różnicę w porównaniu do ćwieków. To jednak nie przeszkadza cieszyć się z dzisiejszego Święta- Narodzin Jezusa. Chciałabym Wam wszystkim życzyć spokojnych, ciepłych oraz radosnych Świąt, a dużym prawdopodobieństwem jest to, że może to być ostatnie zdobienie w tym roku kalendarzowym to życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej i pomyślności w Nowym 2014 Roku. :*

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami białego. Następnie pędzelkiem do zdobień nałożyłam brokatowy lakier na tzw. obłoczek paznokcia, a na jednym przykleiłam wzdłuż ćwieki. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz