środa, 4 grudnia 2013

Fioletowe ombre

Witajcie!

Dzisiaj mam dla was kolejnego ciapaka. Na świąteczne zdobienia jest jeszcze troszeczkę czasu i kolor czerwony nie jeden raz w najbliższym czasie zagości a ja miałam ochotę na śliwkowy. Prezentuję więc ciapaka śliwkowego bez dodatkowych ozdób czy udziwnień.

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam jedną warstwą bezbarwnego lakieru SOS. Następnie nałożyłam jedną białą, potem końcówki pomalowałam śliwkowym. Kiedy dobrze wyschły grubym pędzelkiem do zdobień zrobiłam przejścia od najciemniejszego do najjaśniejszego uzyskując efekt ombre. Do całego zdobienia użyłam śliwkowego i białego mieszając je ze sobą. Na koniec wszystko pomalowałam bezbarwnym.







Już kilka dni do końca konkursu.Informacje znajdziecie TU.

Zapraszam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz