poniedziałek, 2 grudnia 2013

Granatowe ze śnieżynkami

Witajcie!:)

Mamy początek pierwszego zimowego miesiąca a ja witam Was ciapakiem w śnieżynki. Zdobienie jest delikatne, nie rzuca się w oczy. Dodatkowo nałożyłam na śnieżynki warstwę niebieskiego brokatu. Tym zdobieniem otwieram serię zimowych ciapaków. Mam już kilka pomysłów i mam nadzieję, że wszystkie uda mi się zrealizować :)

Wykonanie:
 Paznokcie pomalowałam warstwą bezbarwnego lakieru SOS. Następnie nałożyłam 2 warstwy granatowego i na dwóch wybranych wykonałam zdobienie metodą stemplową. Na koniec na paznokcie ze śnieżynkami nałożyłam warstwę fioletowo-granatowego brokatu.







Jestem w trakcie przeprowadzania kuracji SOS na swoich paznokciach. Dzisiaj już mija 7 dzień. Są odstępstwa ponieważ maluję je kryjącym lakierem i wykonuję zdobienia. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Opis kuracji po 10 dniach a więc zostały już 3 dni :)

Przypominam o trwającym konkursie na moim profilu na facebooku. Informacje znajdziecie TU. Został jeszcze tydzień! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz