środa, 11 grudnia 2013

Czerwone z brokatem

Witajcie!

Dzisiaj wstawiam obiecanego ciapaka. Ostatnio dużo się u mnie dzieje... szkoła, praca- mam nadzieję, że moja babska odskocznia na tym nie ucierpi i nadal będę wstawiała posty z podobną częstotliwością. Przedstawiam wam ciapaka ze świątecznej serii. Przypomina bombkę choinkową przez ślicznie mieniący się brokat. Zdobienie nie jest trudne do zrobienia. Jednak zauważyłam, że brokat nie trzyma się długo i chętnie odpryskuje... Mimo tego minusa mieniący się efekt rekompensuje rozczarowanie ponieważ wygląda prześlicznie <3 

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 1 warstwą czerwonego. Następnie wybrany paznokieć w całości pokryłam czerwonym brokatem. Na pozostałych czerwone cudo znalazło się na skraju płytki ala french. Na koniec wszystko pomalowałam bezbarwnym.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz