czwartek, 6 marca 2014

Folia transferowa- pierwsze podejście

Witajcie!

Moja kuracja P.Shine trwa nadal. Minęło kilka dni więc wracam do swoich zdobień ;) Tym razem chciałabym pokazać Wam pierwsze podejście do folii transferowej w moim wykonaniu. Efekt mnie zachwycił mimo wielu niedoskonałości. Od dawna poszukuje lakieru z efektem lustra. Folia na razie jest zamiennikiem. Następnym razem zdradzę kilka wskazówek jak wykonać zdobienie i zrobię zdjęcia krok po kroku. Kilka prób musi minąć zanim zacznie wychodzić przyzwoicie a tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć z pierwszego podejścia.

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 1 warstwą białego. Następnie położyłam warstwę specjalnego kleju do folii. Kiedy zaczął przesychać (po ok. minucie od nałożenia kleju) przyłożyłam kawałek folii matową stroną do kleju i docisnęłam. Po chwili na mojej płytce ukazał się pożądany wzór w gwiazdki. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz