czwartek, 27 marca 2014

Wodne naklejki na brzoskwini

Witajcie!

Dzisiaj prezentuję kolejne naklejki które otrzymałam dzięki nawiązaniu współpracy ze sklepem Born Pretty Store. Tym razem będą to wodne naklejki. Przyznam się, że po raz pierwszy je stosowałam dopiero przy tym zdobieniu. Aplikacja jest bardzo prosta. Naklejki idealnie się dopasowują, nie odstają. Są cieniutkie jak papier. Jestem nimi zachwycona. Mając w tym momencie porównanie do zwykłych stwierdzam, że są lepsze.

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami brzoskwiniowego (z limitowanej serii Love Letters). Następnie nałożyłam wybrane naklejki (wycięłam pożądany element, odkleiłam przezroczystą folię, włożyłam wzór do zimnej wody, poczekałam ok. 20 sekund, wyciągnęłam, przesunęłam palcem po naklejce, żeby się odkleiła i przyłożyłam w wybrane miejsce) i pomalowałam bezbarwnym. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz