środa, 12 marca 2014

Mięta z pastelowymi ćwiekami

Witajcie!

Piękne słoneczko budzi nas ostatnio każdego ranka. Idzie wiosna.... ! Dzisiejsze zdobienie swoją kolorystyką dodaje energii, nadziei na lepsze. Dodatkowo przykleiłam drobne białe ćwieki. Paznokcie są krótkie, czekają na pełną kurację produktami P.Shine (maniucure japoński). Widzę jej pozytywne efekty. Moja płytka jest równiejsza, twardsza, pięknie błyszcząca. Staram się jednak jej nie malować zgodnie z zaleceniami kuracji, dlatego moje zdobienia na blogu pojawiają się z takim opóźnieniem.

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami miętowego (wibo celebrity-piękny pastelowy kolor). Kiedy wysechł nakleiłam białe, drobne, okrągłe ćwieki w wybranych miejscach.








Chciałabym podziękować za stałe komentarze pod postami. To bardzo miłe i motywują mnie jeszcze bardziej! Dziękuję kochani :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz