niedziela, 16 marca 2014

Kociaki od BPS

Witajcie!

Dzisiaj nadrabiam wszystkie zaległości. Czas i na bloga. Dzisiejsze zdobienie powstało dzięki współpracy z internetowym sklepem Born Pretty Store od którego otrzymałam swoje pierwsze zamówienie. Czas oczekiwania na moje cudeńka wynosił ok. miesiąca. Przyznam się, że nie mogłam się już doczekać :)

A oto zawartość listu:

1. Cały zestaw kotków, które znajdziecie TU. Są to naklejki. Wystarczy odkleić od folii, docisnąć do paznokcia i pomalować 2 warstwami bezbarwnego. Dziecinnie proste!


Kociaki w przybliżeniu:












2. Drugi zestaw to naklejki wodne. Nigdy jeszcze nie robiłam zrobienia z podobnymi naklejkami, dlatego w niedługim czasie je wykorzystam. Możecie je znaleźć TU.


Dodatkowo jeżeli wpiszecie kod MPCX31 otrzymacie 10% zniżki na swoje zakupy. Przesyłka jest darmowa!

A oto zdobienie z wykorzystaniem kociakowych naklejek. Na paznokciach trzymały się 3 dni bez uszczerbku. Jestem z nich zadowolona i już dzisiaj zabieram się do kolejnego zdobienia z tymi kotkami.

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami białego kryjącego. Następnie na dwóch paznokciach nakleiłam naklejki, a na pozostałych czarnym lakierem zrobiłam trójkąty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz