piątek, 3 stycznia 2014

Czarne z biało-czarnymi drobinkami

Witajcie!

Karnawał czas zacząć! Każda firma produkująca lakiery wprowadza nowości z brokatem. W moich ostatnich stylizacjach brokat króluje. Ciężko go zmyć, ale można się poświęcić dla wystrzałowego efektu. Wystarczy nasączyć wacik zmywaczem, przyłożyć go do pomalowanej płytki. Następnie owinąć folią aluminiową na kilka minut, a po tym czasie lakier powinien zejść bez problemu ;) Wykonanie jest banalnie proste, a wynik zadowala w zupełności. Użyty brokat widziałam w wielu stylizacjach u innych blogerek (bazą był czerwony, zielony) jednak nie natknęłam się na takie połączenie jak u mnie, które moim zdaniem jest dużo lepsze. Prezentowana stylizacja pasuje do czarnej, białej bądź srebrnej karnawałowej kreacji.

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami czarnego w celu idealnego pokrycia płytki. Następnie nałożyłam jedną warstwę czarno-białych drobinek ze srebrnym brokatem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz