poniedziałek, 6 stycznia 2014

Tęczowe ombre

Witajcie!

Od kiedy po raz pierwszy zrobiłam ombre na swoich paznokciach chciałabym go robić częściej. Dzisiaj wstawiam ciapaka ombre, ale w odwróconej wersji. Kolor nie przechodzi z góry na dół a w bok :) Wybrane kolory to: biały, żółty, pomarańczowy, czerwony, bordowy, śliwkowy. Myślałam, że efekt będzie dużo ładniejszy... trochę jestem nim rozczarowana. Postanowiłam więc dodać wzór stempelkowy i już jest dużo lepiej. Warstw jest dużo, ale przez to, że dałam każdej dobrze wyschnąć, ostatnia też wyschła bez problemu. Ostatecznie stwierdzam, że klasyczne ombre z góry na dół lepiej wygląda. A Wy co o Tym sądzicie? Próbowałyście już tak?

Zapraszam również na fb: ciapaki Paznokciaki

Wykonanie:
Każdy paznokieć pomalowałam innym kolorem (białym, żółtym, pomarańczowym, czerwonym i bordowym) po 1 warstwie. Następnie grubym pędzelkiem do zdobień cieniowałam paznokcie tak, aby biały przechodził w żółty, żółty w pomarańczowy, pomarańczowy w czerwony itd... Kiedy wyschły wszystkie pokryłam bezbarwnym. Efekt nie był zadowalający więc postanowiłam użyć stempelków. Po wybraniu wzoru, nałożyłam go na wszystkie paznokcie. Na koniec pomalowałam je bezbarwnym.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz