sobota, 11 stycznia 2014

Marynarskie

Witajcie!

Zima nadchodzi wielki krokami... :) Na zewnątrz przeważnie mokro i wietrznie. Taka pogoda skłoniła mnie do wykonania marynarskiego mani. Dla jednych wspomnienie i przywołanie lata, dla drugich odzwierciedlenie pogody. Zdobienie utrzymało mi się 4 dni bez żadnych uszczerbków i zaliczam je do udanych- szczególnie kciuki ;)

Wykonanie:
Paznokcie pomalowałam 2 warstwami białego. Kiedy wysechł na kciukach odbiłam stempelek kotwicy i sznurek pomalowałam cienkim pędzelkiem na niebiesko. Na środkowym i małym paznokciu namalowałam paski grubym pędzelkiem do zdobień (nie przykładałam się) w kolorze niebieskim. Następnie w przerwie między paskami na środkowym palcu nałożyłam czerwony kolor. Na koniec wszystkie paznokcie pomalowałam bezbarwnym.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz